perjantai 3. lokakuuta 2014

Editoimaton video!

Heippa! Multa kyseltiin sen yhen videon jälkeen editoimatonta videota ja tossa yks päivä sen tein. Mua harmittaa, koska mun oli tarkotus tulla postailemaan kunnolla tällä viikolla, mutta nyt en ikävä kyllä ehdi. :( Tänään on tossa tunnin päästä treenit ja sen jälkeen Teemu tulee meille yöksi ja mun pitää valmistella muutenkin huomista, sillä lähden Tampereelle! Tuun Tampereelta vasta sunnuntaina iltapäivällä/illalla takaisin Kouvolaan ja mun pitää hoitaa läksyt ja tehdä lenkki, joten postaukselle ei jää aikaa valitettavasti. Mut käytiin Ingan kanssa ottamassa tossa yks päivä kuvia, niin ku tolla videollakin sanoin nii ois ollu niitä kuvia kyllä, mutta en nyt niitä laita, kun ei oo aikaa kirjottaa kuulumisia niihin liittyen. Mut palaan ens viikolla sitten monipuolisemman kuvasaaliin kera toivottavasti ja etsin jostain aikaa postauksen teolle. Tää toinen jakso on aika haastava ja tähän päälle vielä nyt illat menee treeneissä, niin aika on kieltämättä vähissä. Koitan kuitenkin jo alkuviikosta tulla postailemaan teille! Palaillaan siis ensi viikolla, moikka <3 IMG_3477

4 kommenttia:

  1. Moi! Voitko tehä joskus videon piilolinsseistä jossa kertosit niistä? Ite oon ehkä hankkimassa nii haluisin kuulla vahän muiden kokemuksia:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi! Kai mä joskus voin, mutta ei niissä nyt mitään ihmeellistä ole :P

      Poista