keskiviikko 9. tammikuuta 2013

laiskahaaste + tuliaiset

Sain haasteen Tarulta ! :)

HAASTEEN SÄÄNNÖT:

-Kerro 11 asiaa itsestäsi

- Vastaa haastajan 11 kysymykseen

- Keksi 11 uutta kysymystä

- Haasta 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa

- Kerro bloggaajille, että olet haastanut heidät

11 asiaa minusta:
1. Suutun tosi helposti joskus !
2. Rakastan suklaata ♥
3. Rakastan tottakai myös Teemua ja äitiä♥ :)
4. Oon harrastanu yleisurheilua ihan pienestä asti !
5. Must on tosi ihanaa ottaa valokuvia :-)
6. Oon yliherkkä ihminen, eli itken aika helposti vaik en haluais mutta se itku vaan tulee joskus.
7.  Mul on piilolinssit, koska kerran vahingossa rikoin silmälasit ja siitä astien oon käyttäny piilareita (:
8. Mua jännittää ihan hirveesti joissain ihan normaaleissa tilanteissa missä ei todellakaa pitäis jännittää :D
9. Oon pettyny itteeni, koska en pysty olla päivääkää ilman herkkuja...
10. Haluun tulla liikunnanopettajaks isompana :)
11. En tykkää haasteista koska en tykkää haastaa bloggaajia :-D joten tääki on vaa puoliksi suoritettu haaste... anteeksi ! 


11 kysymystä minulle:
1. lempiväri ?
-vaaleensininen tai turkoosi :)
2. paras vuodenaika ?
-kesä♥!
3. mikä saa sut onnelliseksi ?
-Teemu♥ ja tietty moni muu juttu! :)
4. mitä koulua käyt ?
-naukion
5. lempi herkku ?
-suklaa ehottomasti!
6. missä näet itsesi 10 vuoden päästä ? 
-alottamassa työuraani ja elämässä onnellista elämää♥ 
7. lämmmin vai viileä ?
-lämmin !
8. oletko onnellinen ?
-olen vaikka kaikkee täs nyt on ollu.
9. mikä oli parasta kun olit 5-vuotias ?
-leikkiä naapurien kanssa :D
10. kauanko olet pitänyt blogia ?
- en oo oikeesti yhtää varmaa, oisko 2011 kesästä lähtien :)
11. teitkö uudenvuoden lupausta ?
- en :P

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Moikka :) Sanon nyt heti että Teemun toi siis Thaimaasta mulle ton vaaleenpunasen vaatteen, ite pyysin sitä ku Teemu lähetti kuvan siitä, sitte noi aurinkolasit, tuoksukukan ja  sen äiti osti mulle ton mustapohjasen topin :) 

Kuitenkin. Kävin maanantaina kirjastossa hakee pari Tomi Kontion kirjaa, koska me tehdään äikässä kirja-arvostelu ja pitää eka tietty lukea kirja. Otin molemmat mut alotin lukee tota iskusanat-kirjaa. 
          Eilen menin suoraan koulusta käymään siellä eskarissa missä olin tetissä syksyllä :) Kävin siellä koska lupasin tulla moikkaamaan vielä niitä. No nyt se on tehty ja joka puolelt minuu kyl taas halattiin ja kiskottiin leikkimään :)

Hautajaiskutsut on lähetetty nyt kanssa tutuille.

Eilen illalla kummi tuli meille treenien jälkeen. Sovitin erilaisia alusvaatteita ja löyty sitte muutamat sopivat. Kummi siis työskentelee alusvaateliikkeessä :) 
Tänää en oo tehny oikee mitää kummempaa. Ens perjantaina meen Lahteen Emmille yöksi ja lauantaina on sit siellä mulla kisat :) Kisojen jälkee oon Teemun kaa, koska tulee täytee 7 kk :)

tuliaiset 002 tuliaiset 011
tuliaiset 033

tuliaiset 003 tuliaiset 047 tuliaiset 054 tuliaiset 060 tuliaiset 056 tuliaiset 062 tuliaiset 066 tuliaiset 049

20 kommenttia:

  1. voitko tehä kaveripostauksen =))

    VastaaPoista
  2. Toi vaaleenpunanen vaatehommeli (mikälie onkaan) on ihana! <3
    Ja kivat alusvaatteet :)

    t. Inga

    VastaaPoista
  3. Oot tosi nätti!:)

    http://allthis-time.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. onks sun kummi täs kuusaan likkees töissä?

    VastaaPoista
  5. oi onpa kivan näkösii noi alusvaatteet! Mist noit saa? Oot ihan hirmu kaunis! (: ja kiva toi pinkki asu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos ! :) ja noit saa Kuusaan liivishopist :)

      Poista
  6. oi, voisin yllättää poikaystävän ja käydä vähä ostoksil ;) nii ja oot ihan tajuttoman kaunis! (:

    VastaaPoista
  7. mihin tarvit tommosii ku ette ees seksii harrasta :):):)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin no normaalit ihmisethän ei käytä alusvaatteita. Pitäis siis olla ilman alusvaatteita koska ei harrasteta seksiä ? :) ok. Itse varmaan annoit ekoilla treffeillä heti :):) Jos vaan et puutu toisten seksielämään vaan keskityt ihan siihen omaas :) Toisten suhde on kato vähän muutakin kun panemista, jota ehtii tehä vielä monen monta kertaa. Ei muuta, hyvää elämää sullekki :)

      Poista
    2. Ei hyvä luoja, hajosin XD siis tolle anolle... :D

      Alusvaatteethan on nimenomaa seksii varten joo, ei niit muuten käytetä :):):)

      Siis oikeesti, mun käsittääkseni seksiin ei kuulu _edes_ alusvaatteita, onks mult menny jotain ohi?? :DD Tosi järkevii ihmisii tääl taas... huhhuh

      - Inga

      Poista
  8. hohhoijaa kun provosoidut niin helposti. itseppä kerrot täällä niin avoimesti omasta elämästäsi ja seksiin liittyen ''selvitettävänä vielä pari asiaa'' ja toinen ano joka yllättää poikaystäväänsä käymällä alusvaateostoksilla olit kovin myönteinen asian suhteen ;) hehe. etkö kestä kommentteja mitkä johtuu ihan siitä mitä itse puhut ja kuvaat ilman kavereides tukea? juu ootte oikeassa ei seksiin alusvaatteita tarvita, kiva kun ootte sisäistänyt opin, säikähdin jo ihan, pippelihän hiertyy verille jos se yrittää puskea läpi kauniiden alusvaatteidesi. varmaankin sitten kultasi kanssa ihailette toisianne 10m päässä uudet hepenet päällä. mieiti mitä täällä puhut, tekis mieli hakata pää näytöstä läpi, kun häpeen puolestas. viitsivitsi ja chill out. ja pliiiis mieti mitä kerrot.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihan samoilla ajatuksilla mietin että kui hävettää sun puolesta :) voisit tulla nimellisenä vielä tuon saman sanomaan nii ehkä sit ei hävettäis niin paljon :-) ja jep mä kerron kyllä avoimesti noista asioista mutta en mä nyt kerro että mitä me tehään mun poikaystävän kanssa sillee. Vissiin en oo pyytäny mun kavereiden tukea :-D lol. Ja joo todellaki seksihän on ainoa vaihtoehto, ei toki muuten voi toista hyväillä tai mitään että joo ehkä se on lähempänä 20 cm se meidän väli ku katellaa toisiamme vähissä vaatteissa !Ei saa koskee toisee missää tapauksessa! Ja jos sua nyt niin kauheasti hävettää mun puolesta ku kerron aika yksityisiä asioita niin voin mä ne nyt jättää kertomatta vaikka musta niissä ei oo mitää pahaa kuhan ei kerro liikaa. Ja pliiiiis voitko jättää tän mun blogin lukemisen jos nyt ees luet tätä mitenkää jos oikeasti vihaat mua noin paljon :) kiitos.

      Poista