lauantai 24. lokakuuta 2015

Syyslomani

Niin se vaan syyslomaviikko on kohta jo ohi, mutta onneksi oon ehtinyt tehdä mitä halusin! Tässä postauksessa siis syyslomani kokonaisuudessaan, eipä tässä paljoa mitään erikoista enää oo suunnitelmissa näille kahdelle päivälle. Tilasin joku aika sitten Ifolorilta taas pitkästä aikaa valokuvia muistoksi ja ne sitten saapui postiin tossa syyslomalla. Mulla kun on seinillä ne valokuvakollaasit, niin pitäis niitäkin jossain vaiheessa päivittää, niissä kun on jotain 2012-2013 vuoden kuvia pääasiassa... Eikä siinä tietyst mitään, mutta kivempi se on laittaa uusia parempia kuvia niiden tilalle ja samalla vähän muuttaa kollaasin ilmettä :)IMG_9577 3 Syyslomalla oon kokkaillut mulle ja Teemulle muun muassa tonnikalapastaa, johon Teemu muuten rakastui ihan täysin ja täytyy myöntää että kyllä minäkin! En hirveen usein tee itse ruokaa, kun vielä kotona asun, mutta on se välillä kiva tehdä jotain muutakin, kun aika usein syötäviä ruokia. Lisäks käytiin yks päivä ihan Toroksessa syömässä, kun oli kaamea nälkä eikä jaksettu itse tehdä ruokaa. 
                   Lähettiin Teemun kanssa Veturiin keskiviikkona, ensin mentiin ihan omille asioillemme eli Teemu parturiin ja mä kattelemaan kivaa mekkoa. Päädyin ensimmäisenä Bikbokiin ja sinne sitten jäinkin, enkä muissa liikkeissä käynyt ollenkaan :D Mekkoa etsin siis ensi viikon lauantai-illan tapahtumaan, jotain mustaa halusin Halloween teeman takia. Löysinkin pari tosi ihanaa mekkoa, joista en osannut päättää, joten ostin lopulta molemmat, heh. Tosin, tota toista en voi kyllä millään laittaa ensi viikolla vielä, sillä mahani ei ole vielä tarpeeks hyvässä kunnossa sen käyttämiseen, mutta varmasti myöhemmin tulen tuotakin käyttämään! Lisäks Bikbokista lähti mukaan pari paitaa, mutta niistä ei varsinaisia kuvia mulla nyt ole.
1 4 Kun oltiin asiamme hoidettu, ooteltiin jonkin aikaa, että kello lähestyisi kuutta. Kateltiin muun muassa tota hienoa ilmapalloista tehtyä veturi taideteosta, varmasti kaamea homma tehä tommonen, mutta upeahan tosta tuli! Kellon ollessa melkein kuusi, ostettiin leffaliput ja popparit ja mentiin siis elokuviin. Mentiin katsomaan, mikäs muukaan kuin Napapiirin sankarit 2! Ei olla kumpikaan ekaa osaa nähty, mutta tän jälkeen kiinnostaa se nähdä, toinen osa ainakin oli tosi hyvä :P Seuraavaksi me varmaan mennään elokuviin marraskuussa, kun viimeinen Nälkäpeli ilmestyy. Jäätiin siihen koukkuun tossa alle kuukausi sitten ja katottiin siis kaikki ne ykkösestä lähtien. Yhyy, en halua että toi on viimenen, ne on niin hyviä!2 5 Onko kukaan teistä sattunut lukemaan tätä? Uusimmassa Demissä on musta pieni juttu yhtenä tubettajana! Näytän jotenkin tosi hassulta kyseisessä kuvassa, jotenkin en yhtään iteltäni. Tai sitten se vaan johtuu siitä, että näytän tyyliin joka kuvassa erilaiselta. Mutta joka tapauksessa oli tosi kiva päästä Demiin!
               Eilen lähettiin sitten Ingan kanssa aikaisin aamulla kohti Helsinkiä. Hitsi että nukuinkin edellisenä yönä jotenkin tosi huonosti, tietenkin just nyt, kun oli tosi aikainen herätys luvassa. No, selvittiin junaan ajoissa ja tällä kertaa junakin oli ihan aikataulussaan. Mun siis alunperin piti mennä vaan yksin tuonne, mutta Inga halus lähteä mukaan, vaikkakaan en hänen kanssaan voinut olla kuin pari tuntia, tosin ei me koko päivää Helsingissä oltukaan. Inga kierteli Kampissa kaupoissa sillä aikaa, kun mä suuntasin ratikalla muualle. 
IMG_9177 IMG_9075 IMG_9085 Matkustin siis yhteen tiettyyn mäkkäriin, sillä mulla oli sovittu siellä tapaaminen yhteistyön merkeissä. Sää oli sateinen, mutta onneksi ratikkapysäkiltä oli lyhyt matka mäkkäriin! Olin hirvittävän paljon etuajassa (parempi tietysti näinpäin), joten vähän siinä katselin sitten maisemia ensin ulkopuolelta sateenvarjon alla. Viimein menin sitten istuskelemaan sisälle ja jonkin ajan päästä mut sitten otettiinkin vastaan. Ideana siis oli, että pääsen seuraamaan ja kuvaamaan, kun työntekijä valmistaa mulle Oma McWrapin. Tällä kertaa kyseessä on siis Instagram yhteistyö, ei varsinainen videoyhteistyö. Sain siis valita mitä haluan sisälle ja itse valitsin crispy chickenin ja salsa&sour cream -kastikkeen. Lisäksi tietysti tuli salaattiaineksia, mutta tossa ne siis mitkä valitsin vaihtoehdoista, joita siis on useampi. En ollut itse vielä kyseistä Oma McWrapia maistanut ja täytyy sanoa että yllätyin tosi positiivisesti! En ollenkaan osannut aatella, että se olisi noin hyvää. Aion jatkossa kyllä ottaa tuota, kun mäkkäriin eksyn :P Mä sain itseasiassa noita kaksi syötäväkseni ja toinen menikin alas ennen aikojaan, haha. Koitin malttaa ottaa kuvia toisesta, mutta koko ajan tuli haukattua McWrapista, joten lopulta se toinenkin olikin jo melkein syöty. No, sain sentään ton yhen jotenkin onnistuneen kuvan musta syömässä. Monet ohikulkijat tais katsoa, että mitä toi tyttö ottaa kuvia itestään ton ruuan kanssa, voin vaan kuvitella. Mutta suosittelen ehdottomasti tuota, onhan tuo vieläpä parempi vaihtoehto kuin se aina syötävä hamppari, vai mitä ;)6 Tämän jälkeen lähdin ratikalla takaisin Kamppiin päin. Mentiin Ingan kanssa vielä pariin kauppaan kattelemaan ja mun oli ihan pakko kokeilla tommosta takkia, kun mulla ei oo koskaan semmoista ollut. Totesin, että tommonen olis ihan sika kiva kyllä, mutta mä tarvin lyhyemmän version, sillä kattokaa nyt miltä mä näytän, ihan älyttömän lyhyeltä :-D Tuntuu vaan, että tyyliin kaikilla muoti- ja lifestylebloggaajilla on jotkut tommoset takit, mutta saattaa olla vaan mun harhaluulo. Joka tapauksessa täytyy katella, jos löytäisin mulle sopivan ton tyylisen takin!
                     Ostettiin myös huulirasva nopeesti ennen kuin mentiin junaan, sillä lupauduin postaamaan yhden tommosen kuvan Instagramiin ja meinasin ihan unohtaa sen eilen. Junassa yritin epätoivosesti kuvaa ottaa, mutta eihän siitä mitään tullut. Niinpä, heti kun pääsin kotiin ryhdyin ottamaan kuvia (joita muuten sai ottaa ihan kiitettävän määrän) ja tämän jälkeen vaihdoinkin treenikamppeet päälle ja lähdin treeneihin. Sanoisinko, että oli aika rankka päivä noin huonosti nukutun yön jälkeen, joten kyllä uni nyt viime yönä maittoi hyvin. 
IMG_9282 IMG_9560 IMG_9555 Mulle saapui eilen ja toissapäivänä ihania juttuja postissa! Kahet urheilutrikoot saapui mulle samana päivänä ja rakastuin noihin. Mun pitäis varmaan myydä mun joitain trikoita pois, kun mulla kumminkin on niitä aika paljon. Uudet vaan aina piristää jotenkin kummasti treenaamista ja muutenkin. Lisäksi tilasin siis väripiilarit, ihan halloweenia varten. En mitään erikoista väriä silti ottanut, kun halusin vaan kokeilla miltä näyttäisin erivärisillä silmillä. Tilasin ruskeat piilarit ja ehkä hieman oli pettymys, kun ne eivät olleetkaan niin kirkkaan ruskeat, kun oisin halunnut. Lisäksi ne eivät peitä mun sinisiä silmiä tarpeeksi, mutta joka tapauksessa nää kyllä muuttaa paljon ulkonäköä, se täytyy myöntää! On nää kumminkin ihan kivat, jäi vaan vähän kaivelemaan se, kun oisin toisaalta halunnut kokeilla vihreitä piilareita myös... Mutta ne ei taida ehtiä tulla ens viikonlopuksi. No, näillä mennään tällä kertaa, tuutte kyllä näkemään nää mun silmissä täällä blogin puolellakin :) Ja hei, tämmönen muistutus vielä, että huomenna loppuu äänestysaika ja olisi tosi kiva jos äänestäisitte tätä mun blogia! Useampaakin pystyy äänestämään, joten ei tarvitse vain yhtä blogia valita. Joka tapauksessa kiitos kaikille äänestäneille ja oikein hyvää viikonloppua <3!Ehdokasbanneri - Lifestyle -Indiedays Blog Awards

8 kommenttia:

  1. Kiva teksti ja kävin äänestää sun blogia myös!:)

    VastaaPoista
  2. bikbokista löytyy kyllä kivoja mekkoja, itsekin kävin sovittamassa yhtä, mutta jotenkin maha pömpötti siinä niin en sitte viitsiny ostaa :D noi treenivaatteet on tosi kivoja, tommoset värikkäät kyllä innostaa treenaamaan ja niitä tulee aina ostettua ihan liian monet haha :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mulla on sama juttu ton mahan kanssa! No, keväällä sitten voin toivottavasti käyttää paremmin, kun oon hope so paremmassa kunnossa ;) Ja jep :D

      Poista
  3. Hei sisko just mietinkin että tarvisin uusia jumppatrikoita ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha ;) Voit tulla kattomaan niitä, jos haluut!

      Poista
  4. Sun videossa muffinit halloweeniin sulla on todella kaunis silmämeikki!! Voisitko tehdä siitä jossain vaiheessa videota? Oon tykänny paljon kattoo sun meikkivideoita ja muutenkin jotkut ihonhoitoon liittyvät olis kivoja.:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Voisin itseasiassa tehdäkin, ehkä laitan vaan tänne blogiin sen nähtäväksi. Ei noi meikkivideot oo meinaan mun vahvuus kumminkaan x)

      Poista
  5. Ihania noi mekot, sopii hyvin sulle :) <3

    VastaaPoista