perjantai 8. helmikuuta 2013

en silti vaihtas mitään, en sekuntiikaan

new things 085

Moikka ihanat! Melkee viikko siitä ku viimeks postasin :o Aika menee tosi nopeesti ku puuhaa riittää. Eli siis sunnuntaina mulla oli kisat Lahdessa. Lajeina 60 m aidat ja 60 m. Ensin oli aidat ja ne meni vähän miten meni ku jäin heti ekal aidal kauas nii koko juoksu yhtä harppomista. Ja kaiken lisäks ku näin itteni nyt noissa kuvissa juoksemassa nii ei herranjesta ku hyppään ton aidan korkeelta, sinne sitä aikaa siis menee myös. Meni melkee pari tuntii ainaki ennenku oli 60 m. Se meni multa ihan hyvin, hyvä lähtö oli mut kelaus on nyt vähä kateissa mulla. Kuitenkin tän kauden paras aika tuli, 8.18 s. Olin kisoissa Tuulin kyydillä ja käytii kotimatkalla hesessä syömässä. Illalla äiti toi mulle vielä kotipitsaa joten erittäin terveellistä taas jälleen. Kyl mä viel jossaa vaihees otan itteäni niskasta kiinni tän herkuttelun kanssa. Näin sunnuntai-iltana viel Teemua ja oltiin meillä :)
          Maanantaina luin äikän kokeesee koulun jälkee ja illalla oli harkat. Tiistaina mulle tuli vikalla tunnilla koulussa paha olo. Kotona se olo sitte paheni ja mulla oli kuumetta ja särki päätä. Otin sitte vasta vähän ennen nukkumaanmenoa lääkkeen ja sen jälkee ei enää mitää ookkaa ollu (: Yritin kuitenki siinä kipeenä lukea äikkää ja enkkua.
          Keskiviikkona oli sitte metsävisa, äikän koe ja illalla kisat Kotkassa. Lajit oli 60 m ja pituus. Juoksu meni ihan hyvin, voitin sen ajalla 8.20 s, johon oon ihan tyytyväinen ku se rata nyt on mitä on. Pituus meni muuten hyvin mut askel ei osunu millää ja hyppäsin puolet yli. Mua alko ärsyttää ihan hirveesti koska ne yliastutut oli tosi hyvii. Mut jaa ei oo mun laji, tulokseks jäi sit 4.98 m. Siinä olin 4. Tultii vasta myöhään illalla kotiin ja meninki melkein heti nukkumaan. Ainii ja keskiviikkona tuli postista mulle uuet kengät, adidas verkkatakki ja nahkatakki
          Torstaina mentii heti ekal tunnil tutustumaan tohon lukioon johon oon menossa. Päivemmällä oli enkun koe ja se meni ihan hyvin kai, mitä nyt yhest tehtäväst en tiiä teinkö sen väärin. Kävin koulun jälkee tekemässä pikkusen treenin yksikseni, ei kestäny ku puol tuntia. Sen jälkee luin kirjan josta me tehdään semmonen isompi työ.
          Tänään katoin wilmasta äikän koenumeron ja sain siitä 10- ! Koulun jälkee herkuttelin vähän ku äiti oli ostanu, mut en enempää viitti vielä syödä ku on tänään vielä harkat. Ainii oon mä tuolla keskellä viikkoo Teemuu vähän nähny ku ei oo paljoo kerenny... Kerroin nyt aika yksityiskohtasesti mun viikosta mut eipä tuo kai mitään :-)?  Ens viikolla tulee 8 kk mul ja TeemulJa ens viikolla on ystävänpäiväki jo. Kohtahan mä jo täytän 16 ! Mut tuun taas postailemaan kun on postattavaa ja kyl täs nyt pitäis tulla postattavaa ainaki mitä on suunnitelmissa. Heippa :)

Hei jos haluutte, että teen jotaa erikoispostauksia nii kommentoikaa nii yritän tehä ! (: Oon unohtanu meinaan jo mitä ootte pyytäny joskus :D


new things 077 new things 106 new things 063 new things 135 new things 146 new things 075 2013-02-08 new things1.1 new things 081 new things 200 WP_001334_zps4a4c59eb 2013-02-08 new things

14 kommenttia:

  1. Tee postaus sin jatko-opintosuunnitelmista! Miks just lukio (ja mikä lukio ;D), mikä siinä kiinnostaa, mitä aineita aiot lukea... Ja miksei amis? Onko suunnitelmia lukion jälkeen? Tai jotain tämmössiä :)

    VastaaPoista
  2. ihanii kuvii noi kaikki :>!

    VastaaPoista
  3. oot kyl iha sika hyvä koulus :O

    VastaaPoista
  4. oot niin kaunis joka ikises kuvas ;) <3

    VastaaPoista
  5. Ihanii kuvii eve! ♥ Ja joo toi jatko-opinnot postaus vois olla kiva, sit kans tietty videopostauksii tmv. :)

    VastaaPoista
  6. miten sä luet kokeisiin ku saat noin hyvii numeroita ?:o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No yleensä alotan lukee aika lähel koetta ja läksyi en lue :D Mut lukios pakko. Ja esim. matikkaa en lue :) Mut siis katon koealueen ja vihkost tärkeimmät ei mitää erikoist :)

      Poista
  7. oot ihan täydelliin.... suutun !!! ihana sie<3

    VastaaPoista