sunnuntai 11. marraskuuta 2012

a busy week and more is coming...

Moikka ! :) Sori en oo ehtiny tänne kirjottelemaa ku on ollu kokeita ja muuta menoa. Nii sunnuntaina luin kokeisiin ja olin teemun kaa ehkä ? en muista enää :-D Mut juu maanantaina ei mitää ihmeellisempää, koulun jälkee päivä meniki ruotsin kokeisii lukiessa. Tiistaina oli sit ruotsin koe heti ekal tunnil ja ööäää tuntuu ettei kovin hyvin menny. Koulun jälkee opetin yhelle 5. luokkalaiselle matikkaa, tommossii sanallisii tehtäviä ja välil olin sillee äää toi on nii helppo miten et tajuu ! Mut joillekki on vähä vaikeempaa se matikka, mulle se on aina ollu helppo aine :) Mut sain siitä sit 5 euroo ja kismetin ! Sit äiti osti mulle adidaspipon vaa lenkkei varten ku mul ei oo oikee lenkkipipoo ja sit sain lapaset :) Keskiviikkona käytii Pyhtäällä hakemassa mun palkinto viime kesän suorituksista, tommonen pokaali vaan, toinen on iskän :) Tein keskiviikkona myös listan kokeista ja siitä nyt puuttuu viel tt:n koe, jonka lisäsin jälkeenpäin toho listaan. Onneks yhteiskuntaopin koe on jo takana eikä siitä enää tarvi murehtia. Mut ite en tykkää yhtään yhteiskuntaopista ku se on välil semmost hepreaa mulle että :D Asiaa vois kyl auttaa läksyjen luku...Mut nii yhteiskuntaopin koe oli torstaina ja se oli tooosi pitkä tai siis mulle ja en sit ehtiny kunnolla tehä sitä ja se harmittaa. Perjantaina olin Teemun kaa ja käytii Veturissa ostoksilla ja yhes vaihees Inga tuli kans ku ostettii Lindalle puokkii iphone 5 suojakuoret :) Sit ostin mustan kynslakan ja ei vissii muuta. Sit lähettii takas Kuusaalle Teemun kans ja mentii syömää Torokseen oskarinleikkeet, Teemu tarjos:P Sen jälkee käytii viel filmtownista ostamassa karkkia, mul oli jotenki suklaavoittosta... :D Mut nii Teemu sit lähti joskus 23 jälkee kotii. Lauantaina oli sitte Lindan synttärit. Mentii sinne Ingan kans vähä yli 2 ja lähettii sitte joskus 8 jälkee pois. Meit oli siis Linda, Mari, Inga ja minä. Kuvii mul ei viel oo meistä ku toi Lindan iphonel otettu mut laitan seuraavaa postauksee vaikka vähä paremmin ku otettii Lindan kameralla nii mul ei viel oo niitä. Ei mitää, kivaa oli ;D Tänää oli sit isänpäivä ja annettii äitin kaa iskälle noi reinot ja talvikengät. Kotoonta ei olla lähetty vaan tilattiinki kotiin ruokaa Toroksesta, mä tilasin pitsan, äiti oskarinleikkeen ja iskä kanaleikkeen. Niistä ei kuvia vielä koska ehin lisätä kuvat koneelle jo ennen ku syötii. Jälkkäriks kuitenki ihanaa suklaakakkua, nam :P Kohta pitäis lukea kokeisiin joita ens viikolla on kolmin kappalein... Mut ei mulla muuta lähen tästä lukemaan, heippa ihanat !

joku outo... :D

















kiva asento teemu ;)


oli pakko laittaa ku naurattaa tää jotenki :D














mari, minä, inga ja linda :)

tolta mä näytän aina !




9 kommenttia:

  1. lol on ihan paras leffa!!♥

    VastaaPoista
  2. oot tosi kaunis !! (:

    http://millanlifestyle.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. mä rakastan tätä sun blogii! Tää on niin kiva ku laitat joka postaukseen kuvii paljon ja osaat kirjottaa ton tekstinki hyvin :) ja oot kaikelisäks viel tositositosi nätti!♥

    VastaaPoista
  4. mein blogis ois sulle haaste! :)

    http://ttomorrowisjustamystery.blogspot.fi/2012/11/haasteita.html

    VastaaPoista