lauantai 2. kesäkuuta 2012

kesäloma !

1. Pajapäivä !

minni :)

bella (:

ingan hamsteri :)
                                                                         2. Hotelli Vaakuna !

                                                                                 3. Hippokisat !
tiistaina oli myös Mikon ja Maisan hippokisat ! :)

                                                                        4. Repovesi !
mun retkieväät...






                                                             5. Roopen valmistujaiset !



                                                                      6. Kevätjuhla !





halusin vähä pöyhentää hiuksii juu :Dd



Heippa ! :) Tää viikko on menny tosi nopeesti ! On ollu pajapäivää, elokuvapäivää, retkipäivää ja muuta pelipäivää ja semmosta. Tiistaina mul oli Vaakunassa kesätyöjuttuu liittyvä tilaisuus. Keskiviikkona oli elokuvapäivä ja kävin kattomas nälkäpelin, joka oli hyvä ! Torstaina mentii repovedelle kasiluokkalaisten kaa. Oli ihan mukava reissu mut ei siin kyl oikee mitää kummempaa ollu... Eilen vaa hilluttii koulus ja 12-13 oli ysien potkijaiset. Mul ei nyt oo niistä kuvia...Illalla mentii orimattilaa Roopen valmistujaisii ja siel oli tositosi hyvää ruokaa ! Tänää sitte oli kevätjuhla. Aamul ku heräsin nii mun hiukset oli ihan kamalat ja oikeesti olin ihan paniikis että huhhu en mä voi mennä. Mut kyl mä sit sain ne pelastettuu. Tuli hyvä totari ja nyt sitte kesäloman viettoo ♥ ! Toi sää on vaa vähän...mut joo nyt pitää lähtee syömää loman kunniaks, moikka ! :)

2 kommenttia: