perjantai 8. kesäkuuta 2012

if only you saw what i can see












värit pääs :p
Moikka ! :) Sori etten oo postaillu nytte melkee viikkoo ! Ei oo tullu otettuu oikee mitään kuvia muusta ku ruuasta ja musta. (mitä nyt parii poikkeusta lukuunottamatta) Mut juu eli tää viikko on pitäny vähä kaikkee sisällää :') Mut juu nii sillo lauantaina mentii syömää abc:lle. Sunnuntaina innostuin askartelemaa vähä juttuja mun huoneesee ja siivoamaa. On muuten pysyny aika siistinä ! Eli tein tommosen tekstin: " live your life" mun seinälle sillee nopeesti ku halusin piilottaa ne semmoset laivatapetit jotka on jääny edellisilt asukkailt. Joku päivä täs näin värjäsin kulmakarvat kesää varten...mut ne näytti oudolta ilman kulmakynää joten sorruin käyttämää sitä. En vaa totu siihe ku hiukset on nyt nii tummat ja kulmakarvat vähäki vaaleemmat ! Nii ja kulmakarvoist puheenollen... nypin ekan kerran elämässäni kulmakarvat :'D ku ne vaaleet näkyy auringos nii siks ! Mutta juu tiistaina oli kuusaalla kisat ja ei ollu oikee mun päivä. Mikää ei menny mihinkää. Kuula 8.65, keihäs 26.25 ja korkeus 145.... vähä ärsytti ! Mut johtu kai siit että jalat oli edellisenä päivänä kokenu kovia, tosin en tiiä miten se vaikutti heittoihin...Keskiviikkona sitte olin vähä nolo, mut ei siit sen enempää ! xd Keskiviikkona värjäsin juurikasvun pois myös. Eilen olin Markuksen kans keskustas ja ei oikee keksitty mitää tekemistä, koska kuusaa... :D Mut juu jalat vähä väsy ku kierreltii ympäriinsä, mut oli kyl mukava jutella, mitä nyt välil semmossii hiljasii hetkii (: (olin siis ekaa kertaa sen kaa) Mut juu sitte piti lähtä ku mul oli kisat Haminassa. Pituus meni ihan ok, mitä nyt ei lankulle osunu ekoilla nii en sit saanu mitää kauheen hyvää tulosta, sit lopuis se osukii mut puhti oli jo pois ku ne tauot oli aika lyhyitä. Tulokseks jäi 502. Sitte oli 800 m ja jännitti ihan kauheesti se, mut tuli ennätys, 2.25.94 s ! Ja jos joku nyt on sillee ettei toi oo ees hyvä nii kyl se mulle on, koska oon pikajuoksija ja en pahemmin treenaa kestävyysjuoksua. Nii ja tänää sain sitte tet-paikan varmistettuu ! Meen koulurinteen päiväkotii (: Tänää oon Inkan kaa ja tulee varmaa vähä parempii ja monipuolisempii kuvii ku nyt, mut eipä nyt muuta, heippa ! :) ps. sori ku tuli noin paljo tekstii !

6 kommenttia:

  1. onko markus sun poikaystävä?

    VastaaPoista
  2. ei oo :) eihän se voi olla jos olin sen kans ekaa kertaa... ? :D

    VastaaPoista
  3. Noi sun kulmakarvat näyttää kauheen tummilt ::o
    Mut kivoi kuvii :) Ja noi sun askartelut on kivoi, itekki oon aatellu tehä lisää tommosii joskus, mut en oo saanu aikaseks =D

    Ps. Repesin anonyymin kommentille xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niinpä :o ja kiitti ja haha :-D
      ja nii mäki XD

      Poista
  4. eipä näy luontokuvia ei ei:=)))))) tiistailt siis XXXXXXXDDXDXDXDDDDD

    VastaaPoista