sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

want it - prove it

Heippa taas pitkästä aikaa ! :) Tää viikko on ollu tositosi rankka. Okei se on kyllä enemmänki tää loppuviikko mikä on ollu rankka. Maanantaina ihan normaalipäivä koulussa muistaakseni. Tiistaina aamulla meillä on aina ekalla tunnilla ruotsia. No, kun astuttiin ovesta sisään nii meille sitte ilmotettiin että nyt on ruotsin valtakunnallinen koe ja se kestää kaks tuntia. Ei siinä mitään mut olin nukkunu edellisenä yönä tosi huonosti nii ei tullu heti mielee alkaa tekemää kahen tunnin koetta, etenkään ruotsista ! Mut ei kai se opettaja niitä niin vakavasti kato, koska sekin sai tietää siitä vasta edellisenä päivänä :-D Sen vaan tiiän että kuuntelusta arvasin melkein kaikki kohat. Ruotsin ruotsi ja nopea puhe, se ei oo mun juttu.
                       Keskiviikkona oli enkun valtakunnallinen ja sekään ei mitenkään hyvin menny, koska mä en ehtiny sitä kunnolla tekemään, oon hidas :D! Torstaina olin illalla Iidan kanssa ja leivottii suklaakakku. Se onnistu tosi hyvin, siis maullisesti, ei niinkää ulkosesti :') Mut rakenne sisältä oli mun mielest aika onnistunu ! Ihan loppuillasta Teemu ehti vielä tulla moikkaamaan pikasesti, ku ei nyt viikonloppuna keretty nähä, koska olin siellä leirillä.
alueleiri, last one 134 alueleiri, last one 133 alueleiri, last one 097 WP_001669_zps07c97c14 alueleiri, last one 139 Perjantaina kun pääsin koulusta aloin pakkaamaan leiritavaroita ja sitte lähtiikin jo Pajulahteen. Saatiin ihan kiva huone, koska ne missä on kerrossängyt on kauheit :-D Illalla oli ekat treenit ja olo oli jo niitten jälkee juminen...Lauantaina herätys oli 6.55, koska piti ehtii meikata ja tehä muut jutut ennen aamureippailua joka alko 7.45. Lauantaina oli yhteensä 3 treeniä aamureippailun lisäksi ja kukin kesti jotain yli 2 tuntia, joskus jopa lähemmäs kolmea. Nälkä ei mulle missään vaihessa tullut, koska söin aina paljon ja siellähän on ruoka tosi monta kertaa. Illalla olo oli kyllä aika väsynyt ja jalkoja väsytti ja sattu. alueleiri, last one 151 alueleiri, last one 034 alueleiri, last one 145 alueleiri, last one 150 alueleiri, last one 163 WP_001676_zps44213326 alueleiri, last one 117 WP_001677_zps6cab9615 alueleiri, last one 160 alueleiri, last one 181 Tänään herätys oli vähän myöhemmin kun ei ollu aamureippailua meiän ryhmällä :) Mut heräsin kuitenki aikasemmin kun edellisenä aamuna koska auringon valo tunki huoneeseen. Heti aamusta alko kauhee päänsärky jonka yritin kestää loppuun saakka. Tänään oli kaks treeniä ja vikassa mun päänsärky häiritsi paljon ja kadutti etten ottanu särkylääkettä. Kotiintulomatka oli yhtä tuskaa ja päänsäryn lisäks tuli muutenkin huono olo. Kotona helpotti kun otin lääkkeen ja aloin tekemään tätä postausta (: Jee sain vihdoinkin mulle laineraudan ! Ku oon yrittäny tehä laineit muilla laitteil mut huonoin tuloksin. Lisäks äiti oli käyny jossaa mist sai ilmasiks kaikkii rasvoi ja tällasii nii sain sit niitä. Mun jalat on tosi kipeet ja käveleminen tekee kipeetä. WP_001679_zpsf8a60cec alueleiri, last one 100 WP_001680_zps434b4a00 alueleiri, last one 185 alueleiri, last one 183 alueleiri, last one 184 alueleiri, last one 112 Huomenna ois heti ekalla tunnilla liikuntaa...Ens viikolla mulla on tosiaan meiän musiikkiluokkien kevätkonsertit. Jännittää aivan hirveesti ku meiän luokan biisissä mullakin on soolopätkä ja mä lopetan koko kappaleen! Pelottaa jos menee jotenki epävireiseks jännityksest tai muuta. Täytyy vaa yrittää olla vähän rennommin :)Jos mitenkään saan onnistumaan niin voin laittaa videoo sitte tosta kappaleesta kuhan sen kuvaaminen eka onnistuu ja kaikki menee hyvin jne. Mulla on tiistaina kosmetologi ja se värjää ja nyppii nää mun kulmakarvat. Aateltii kans jos veis ton kameran ens viikolla sinne korjaukseen nii voisin alkaa tekee teille niitä laadukkaita videoita enemmän. Ei mulla tässä kai muuta nyt, heippa

18 kommenttia:

  1. tää sun blogi on ihana!! Voisitsä tehä joskus sellasse video miss kerrot mite meikkaat ja mitä meikkei käytät? :) ellet oo jo tehny sellasta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ihana :')! Ja oon tehny jo postauksen mis meikkaan, mut voisin kyl tehä uuen sit ku saan ton järkkärin videon toimimaa nii tulee paljo parempi ja toteutan sen sit paremmin :)!

      Poista
  2. ootpas kauniina :) Tuleeks Teemu muuten tonne konserttiin kuuntelemaan?

    VastaaPoista
  3. Ihana blogi! (: Oot tosi nätti!

    VastaaPoista
  4. koita jooko olla hymyilemät väkinäisest, sen vaa huomaa helpost ja on rumaa! mut muuten tosi kiva blogi ja hyvät jutut! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no ei toi mun mielest hirvee tekohymy oo, ehken sit vaa osaa hymyillä :-D mut kiitos paljon :)!

      Poista
  5. Öö miks meikkaat urheiluleirillä?:o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koska mun naama on punanen ja ilman meikkii oon epävarmempi :(

      Poista
  6. Oi vitsi sun hiukset on iha liian täydelliset! ♥ Muutenki sulla on tosi kiva blogi, jään seurailee :)

    VastaaPoista
  7. pajulahes on parhaat ruuat !:D

    VastaaPoista
  8. Ihanan selkeitä ja hyvälaatusia kuvia ja muutenki kivan olonen blogi :)
    p.s oot hirmu nätti ja ihanat hiukset :))

    VastaaPoista