sunnuntai 1. huhtikuuta 2012

I trade my soul for a wish...









 mitä tapahtu laadulle ? 

Moikka ! :) Aattelin postata jo tänää ku ei sit taas koulupäiviin ehi. Nii eilen siis menin Inkalle yöks musikaalin jälkeen ja sen ison patongin jälkee jonka tein ite ja söin. Tai siis täytin ite ja vähän paistoin uunissa. Mut juu oli mukavaa Inkalla lukuunottamatta sitä että mä jäädyin pystyy parii otteesee. Toi ilma näyttää niin ihanalt mut kauheen kylmä viima... Se ei oo yhtää kivaa ! Käytiin taluttamassa koiraa, jonka tapasin ekan kerran mut söpö se oli ! Illalla katottii elokuvaa, mutta joo jätettii se kesken koska oltii aika väsyi tai en oo varma inkast mut mä olin. Nii sitte tänä aamuun oltiin vaa ja sit iltapäiväl mentii lidlii ostaa suklaata, yllätys ! ja  kuvailtii vähäsen ja tällee. Ei mulla muuta, huomen taas back to school, ellen oo kipee :/ Heippa ! :-)

Nii ja tää on biisi jota oon kuunnellu eilisen ja tän päivän koko ajan melkee :Dd kannattaa kuunnella !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti